2009-02-21

02/21/2009 老爺畢業了 ^0^

\(畢業了)/

經過了多年辛苦, 老爺終於大學畢業了!
回想起最初, 他擔心學費問題 & 工作時間上能否配合問題,
非常的困擾, 但又不告訴我
結果是兩人吵了一場大架, 他才"自爆"告訴我
最近心情不佳的原因
而我當場大叫

"你又不對我說, 我如何知道?! 如果你要是這樣不告訴我去一起分擔的話,
你叫我如何跟你一輩子!! 錢我也有, 你想讀書的話, 我也可以給你去用!
錢用了可以再賺, 機會走了未必會有!! "
就是這樣, 老爺放心的去上夜校
雖然他上課時, 我就一個人在家有點悶
但看到他今天的成功, 我也安心了 ^^

4 則留言:

  1. 老爺終於畢業了...恭喜你呀!
    【男人就是這樣,你唔問,佢一定唔會自己講,
    就算你發現有問題去問他,佢亦都未必肯講。】
    **之前辛苦及唔開心的事,通通忘記吧!**

    回覆刪除
  2. 男人以為呢D叫做"唔想令自己個女人擔心"
    事實上佢地咁樣, 我地仲更加擔心!

    都咁耐, 冇記上心啦~

    回覆刪除

Name/URL 就可以自定名字來留言, 不用LOGIN的喔~