2008-10-11

10/11/2008 又去澳門

沒錯, 的確是"又去澳門"
近這一年內, 我已去了澳門3次, 3年內總共去了5次
次數密得所有人一聽到我去澳門也會說
"你又去?"
我本來也不太想去, 因為上次去的時候已經去了我最後未去的地方
再問我想去哪裡我也不知道了...
不過有免費船飛, 老爺又想去
所以就"又去澳門"了

今次只去純粹去賭場和上了松山拍娃照
可惜的是早上我運氣不好, 輸了幾百塊
最後一小時在威尼斯人一口氣贏了千多元的時候
就因為要趕船回家了
埋單計數, 扣除葡餐的$$, 只贏了5~600塊左右, 可惜

血鴨飯超好吃, 每次吃都覺得美味非常 =w=

2 則留言:

  1. 冬瓜媽:我12月會同媽咪及細妹過澳門...
    點樣先可以有免費船飛架?係咪要申請金沙咭呀?

    回覆刪除
  2. hahaha~ 我地張飛係朋友比架,因為佢係金沙做

    不過去威尼斯人申請張card都有(好似係用佢張card玩一個鐘,你到時問問d staff丫)

    回覆刪除

Name/URL 就可以自定名字來留言, 不用LOGIN的喔~